ORGANIZIRANOST UČENCEV NA ŠOLI
Oddelčna skupnost
Oddelčna skupnost je temeljna oblika organiziranosti učencev enega oddelka.
Učenci pri urah oddelčne skupnosti skupaj z razrednikom obravnavajo posamezna vprašanja iz življenja in dela svoje skupnosti in šole ter oblikujejo predloge in pobude za boljše delo in razreševanje problemov, in sicer: obravnavajo učni uspeh v oddelku, in organizirajo medsebojno pomoč pri učenju, si pomagajo z učnimi gradivi v času odsotnosti, oblikujejo predloge za pohvale, priznanja in nagrade učencem v OS, organizirajo različne oblike dežurstva v skladu s pravili šolskega reda opravljajo druge naloge, za katere se dogovorijo.
Skupnost učencev
Za uveljavljanje svojih pravic in interesov se oddelčne skupnosti preko svojih predstavnikov povezujejo v skupnost učencev šole. Učenci oddelčne skupnosti volijo v skupnost učencev šole dva predstavnika oddelka. V septembru učenci izvolijo predsednika šolske skupnosti in skupaj z mentorico pripravijo okvirni načrt dela. Člani šolske skupnosti se bodo sestajali na dva meseca, po potrebi pa tudi večkrat.
Šolska skupnost se bo vključevala v vse aktivnosti, ki bodo potekale na šoli, učenci bodo aktivno sodelovali v šolskem projektu Šmihci živimo Novo mesto, učenci bodo aktivni izvajalci pomembnih nalog šole Raba knjižnega jezika in Bralna pismenost tudi v tem šolskem letu. Šolska skupnost bo sodelovala pri obeleženju 650-let Novega mesta. Učenci bodo sodelovali pri zbiralnih akcijah papirja ter se udeleževali ostalih prostovoljnih akcij z namenom pomagati sočloveku. Učenci bodo sodelovali v mednarodnemu projektu Erasmus.
OKVIRNI PROGRAM DELA SKUPNOSTI UČENCEV OŠ ŠMIHEL V ŠOLSKEM LETU 2015/16
MESEC | PREDVIDENE NALOGE |
SEPTEMBER |
Sestanek vseh predstavnikov šolske skupnosti. -Sprejem letnega delovnega načrta. Predstavitev teme otroškega parlamenta. Volitve v šolsko skupnost in šolski parlament. Pobude in naloge ob tednu otroka. |
OKTOBER | Teden otroka – aktivnosti. |
NOVEMBER |
Mednarodni projekt Erasmus. Informativna tabla ŠS. |
DECEMBER |
Sprejem prvošolcev v šolsko skupnost. Novoletni ples za osmošolce in devetošolce. |
JANUAR | Analiza 1. ocenjevalnega obdobja. |
FEBRUAR | Pustno rajanje |
MAREC |
Zbiralna akcija papirja Pobude učencev. |
APRIL | Pobude učencev. |
MAJ | Nagradna ekskurzija za najuspešnejše učence |
JUNIJ |
Analiza 2. Ocenjevalnega obdobja. Evalvacija dela v tekočem šolskem letu. Predlogi za naslednje šolsko leto. |
Mentorica šolske skupnosti: Mojca Šumlaj